No hups, kello on lievästi paljo. En vaan jaksanu/muistanu kirjottaa aikasemmin mitään.

Niin, mulla oli tosiaan tänään... tai siis, eilen jälkitarkastus mastektomian tiimoilta siinä puolen päivän aikaan. Kiva haahuilla sairaalalle 4-5 tunnin yöunilla, lol. Hyvä puoli sinänsä oli se, että bussiaikataulut sopi tohon sairaala-aikaan paljo paremmin tällä kertaa. Ei mitään typeriä 50 minuutin odotteluja...

Anywho.
Oli aika kiva huomata, että meikäläisen operoinu kirurgi tunnisti mut odotustilassa naaman perusteella... Joko sillä on hyvä naamamuisti (mitä epäilen koska pakkohan kirurgin - varsinki koko kaupungin plastiikkakirurgian ylilääkärin - on pakko käydä läpi useampi potilas tässä parin kuukauden aikana... Että epäilen jääneen sen mieleen vaan sen takia koska oon se, mahdollisesti ensimmäinen transmies, jonka se on leikannu. Mikäli tämä vaihtoehto on kysymyksessä niin se on taas laatuesimerkki tän kaupungin pienistä piireistä.
No joo, eipä siinä vastaanotolla kauaa menny. Aika oli 11:50 ja ehdin klo 12:10 bussiin... Mutta jees, sain sieltä mukaan silikoniteippipaketin jonka pitäs auttaa arpien paranemisessa. En tiiä miten. Että tuo mun Bio-Oil -testaus ny menee jäihin ainaki siihen asti, että oon käyttäny nää teipit loppuun. Pakkohan sitä on ottaa ilo irti ku ilmaseks sai...
Ja sainpa vihdoin tietää kuinka paljo ne poisti tavaraa leikkauksessa. Mikäli muistan oikein niin painot oli 210g ja 211g, eli aika tarkasti silmämääräsesti meni. Eikä ne möhköt ny ilmeisesti sitte niin isot ollukaan ku miltä ne tuntu omassa pienessä mielessä... Hassua.

Vähä ny ahdistusmietityttää nää paikalliset pikkupiirit ton käynnin takia. Omat aivot taas kokkailee tästä semmosta worst case scenariota, jossa vähintään joka toinen vastaantulija tietää mun taustat. Olihan musta jossain vaiheessa jotain aivan ihmeellistä paskajuttua liikentees yksis piireis, että mut todettiin Tampereella niin hulluks että multa evättiin diagnoosi ja sitä myötä kaikki maholliset hoidot. En tiiä mistä tuo juttu alko mutta eipä siinä kauaa kestäny ku se mun korviini pääty. Tervetuloa suurkaupunkia leikkivään entiseen kurakauppalaan!
Mutta jos oikeesti meno menee siihen pisteeseen, että mun taustani alkaa olla koko kylän yleisessä tiedossa ja musta tulee SE TRANSU niin mä en ala. En, en, en. Mulla on oikeus yksityisyyteen. Saapa ny nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.