Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, mua on alkanut ahdistaa välillä koulussa oleminen. Siitä saa kiittää eräitä luokkalaisia, joiden hyväksynnän tai edes ymmärtämisen yrittämisen taso on alkueliöitäkin alhaisempi.
Kovasti yritän transsittaa itteäni, että ei muiden mielipiteillä ole väliä mutta silti takaraivossa nakuttaa se pieni ikävä ääni, joka sanoo että pian ne kuittailee taas jotakin ikävään sävyyn. Ei olisi edes ensimmäinen kerta.
Kyseiset tyypit pitävät mua ilmeisesti lesbona, koska en ole ennen transjuttuja pitänyt minään salaisuutena sitä, että seurustelen naisen kanssa. Lisäksi niille tuntuu olevan tarpeeksi alkaa kuittailemaan, että on oma itsensä ja parikymppisenäkin pelaa mm. Pokémonia.
Ikävä käytös niiltä ei oo mitään uutta. Ei ne oo koskaan edes yrittäny olla mulle mukavia. Viime torstaina purettiin harjoituskoppeja työsalista ja siinä sitten meinasi tulla laudan pätkä päähän kun eivät voineet varoittaa. Oli vähäsen wtf-fiilis siinä.

Tämä nyt tuli mieleen siitä, että tänään Esa (yksi ammattiaineiden opettajista) huikki mua nimeltä ja siinä sattui olemaan vieressä yksi luokkalainen, jonka kanssa en ole kaveria (vaikkakin kyseinen henkilö on mukava ja asiallinen tapaus) eikä tämä tiedä transasioistani mitään. Ja Esa tosiaan huuteli Lauria siinä... Tuskin siinä tarvitsee mikään ruudinkeksijä olla kun minä siihen huomioni kiinnitin jne.
Tämä kyseinen luokkalainen joskus pyörii niiden luokan kusipäiden kanssa, jotka aiheuttaa mulle jonkinasteista ahdistusta. "Mielenkiinnolla" odotan mitä tästäkin sikiää...

Voisi varmaan käydä mainitsemassa tästä orastavasta ahdistuksesta terkkarille kun seuraava Steissi-aikakin on viikkojen päässä... Kuitenkin kokemuksesta tiedän, ettei tämmöisiä asioita kannata jäädä märehtimään yksin.

Asiasta kukkaruukkuun, äiteeltä tuli yksi päivä sähköpostia. Kertoi siinä kuuntelevansa YouTubesta MUCCun biisiä nimeltä Libra ja ajattelevansa mua. Ikäväkin kuulemma oli.
Ollaan jo muutama vuosi äiteen kanssa aina välillä yhdessä fiilistelty Libran tahdissa... Pisti hymyilyttämään kun luin sen mailin.
Pistin sitten vastausta, johon linkkasin YouTubesta Miljoonasateen Voipallon. Molemmat kun tykätään Miljoonasateestakin.

"Siis pyyhi kyyneleet nuo, laula ja juo, kyllä meillekin voipallon elämä tuo."