Pitää pientä stressinpoikasta yllä tuo nykyinen työmaa ku se pitäs saada mahdollisimman nopeesti valmiiks, että kämpän asukas pääsis muuttamaan sinne. Jäljellä on tapetoitavaa ja maalattavaa.
Huominen meneeki hyvin pitkälti tapetin kanssa tapellessa. Mutta on se rolleri sitteki vetytettävää mukavampi laittaa ku saa vaan suoraan rullasta kiskoa seinälle.

No joo, ehkä jotain vähäsen muuta ku mun maalarihifistelyjäni.

Oli Steissi-aika tänään ja oli totta puhuen varmaan oikeesti "järkevin" käynti tähän mennessä.
En tiiä päättikö Vuorio testata mun luovuuttani ja samalla selvittää musta asioita joidenki ihme Mythos-korttien avulla.
Löi mulle kortit käteen ja sano, että valitte sieltä kortti mulle ja emännälle, lapsuudelle, nykyhetkelle ja tulevaisuudelle. Ne kuvat oli tosi epämääräsiä vaikka niissä oli ihan selviä hahmoja tai ympäristöjä (tuli jotenki mieleen tarotit), mutta löysin sieltä aika hyvät kortit noille kyseisille aiheille.
Varsinki yks oli aivan selvä, siinä oli joku vesilohikäärme tms ja joku häiskä paatissa. Löysin siitä selvän yhteyden mun lapsuuteeni koska mulla oli todella vilkas mielikuvitus ja muistan, että mulla oli kolme mielikuvituskaveria, jotka asu kylpyammeen alla (ei, en kuseta). Kaks niistä oli Muumipeikko ja pyrstötähti -elokuvasta; se iso lisko sieltä jalokivirotkosta ja se mustekala sieltä laivanhylystä. Kolmatta en kuollaksenikaan muista. Loppujen lopuksi aika pelottavia otuksia mutta mä en pelänny niitä, ne oli mun kavereita. Ja mä ihan oikeesti juttelin niille ku olin vessassa.
Nykyhetkeen valittin kortin missä oli vähä niinku aarrekartta, jossa oli vähä kaikenlaista maastoa. Kuitenki tässä tavallaan menee kohti aarretta, joka on mulle tällä hetkellä eheä identiteetti ja sitä myötä elämäki.

Oli itteasiassa aika mielenkiintosta ettiä epämääräsistä kuva-aiheista viitteitä omaan elämään. Ei ainakaan ollu oikeita eikä vääriä vastauksia.

Mutta joo, jos vaikka yrittäs piirtää lisää.