Khyllä vain, saatte ny oikeen kuvan tästä habituksesta. Webcam-laatusena tosin mutta oivoi voivoi ei voi ny mitään. Oon laiska.

2013-09-08%2017-31-14.007-normal.jpg

Tota joo... Haavateippien kuntoa täytynee vähä selitellä?
Tosiaan, ne saa olla sen 3-4 viikkoa ja ajattelin itte kokeilla nypätä ne pois ku neljä viikkoa on täynnä eli muutaman päivän päästä. Ne ny kuitenki on täs ajan myötä ja suihkussa käyntien takia lähteny irti varsinki tosta sisäreunoilta oikeesti niin paljo, ettei niissä oo sitä liimapintaa enää yhtään (tai sitte vaihtoehtosesti se oli imeytyny teipin läpi ulkopuolelle, lolwut?) niin oon nipsiny ylimääräset pois ne alko olla niin isot lepareet. Aluks ankkuroin ne kiinni haavateipin pätkillä.
Kuvasta ei näy mutta toisella puolella on pala teippiä tikkisolmun päällä ettei se vaan tartu mihinkään ja nyppää ikävästi... Oon vainoharhanen.
Perhanan tehokasta liimaa noissa haavateipeissä vaan on. Iho on niin tahmanen, että siihen jäis varmaan hyttynen jumiin.

Mutta tuosta ny näkyy tosiansa se, että homma suoritettiin isojen viiltojen kautta ja nännit jätettiin paikoillensa (mihin oon tyytyväinen koska olisin oikeesti pelänny jatkuvasti että ne tipahtaa tai jotain jos olisivat olleet siirteinä). Alhaallahan nuo näyttävät pikkusen olevan mutta jos joku sitä kritisoi niin minä sanon, että yks paskanruskean hailee. MULLA EI OO TISSEJÄ, se tässä on pääasia.
Ja tossa näkyy se kuoppa mistä aiemmin mainittin. Kuvassa oikealla puolella, IRL vasemmalla. Mietinki, että saisko sitä kuvattua mitenkään mutta hupsista saatana, saihan sen. Ei oo mun mielestä mitenkään häirittevä ilmestys ja luulisin sen parantuvan tässä ajan myötä.
Pikkusen meinais niinku tuntoaistiki palautua välillä nänniosastolle mistä oon yllättyny.

Kumma juttu, että eniten tässä juilimista on aiheuttanu vasemmanpuolinen dreenireikä eikä leikkaushaavat ittessään niinkään!
Tossa kuvassa näkyyki nimenomaan se vasemmanpuolinen reikä/arpi tossa haavateipin alla aika reunassa.

Tämmöstä tällä kertaa.
Niin ja sain postissaki ajan jälkitarkastukseen kirurgian polille tiistaina 22.10. klo 11:50. Luulis ny bussiaikataulujen menevän ton kanssa vähä paremmin yksiin...