Joo, oli tuo oletettu esikäynti hysterektomiaa varten Seinäjoen sairaalalla.
Mitään hajua lääkäristä, ilmeisesti ei ole leikkaava lääkäri.

Kivasti alko siinä jo bussimatkalla ahdistuskäyrä olemaan noususuhdanteessa ku meinas mennä aikataulut tiukille ja täähän ei mee hyvin yksiin mun aikatauluneuroosieni kanssa. Noh, ehdin ajallaan ja kiva huomata, että siellä naistentautien polilla seinäkello on jumaliste 10 minuuttia edellä. Myöhästymisten ehkäsyä kenties?
Mukavasti lähti ahdistus uuteen nousuun siinä odotustilas ku ympärillä pyöri lähinnä naisia mahat pystyssä jne. Itte vastaanotolla meinas sitte ahdistus levitä käsiin siinä vaiheessa ku lääkäri alko vihjaamaan siihen malliin, että ultrattais sisäkautta. Tais nähä mun ilmeestä jo ettei oo hyvä idea niin ehdotti sitte peräsuolen kautta, asdfghkl. Siinä vaiheessa meikäläinen sano, että mua ahdistaa jo valmiiks tää koko homma ja mun sisälle EI tungeta yhtään mitään. Jotaki pientä nikottelua oli vielä kunnes muistin ONNEKSI pelastava enkeli -kortin eli sen että mut onnistuttiin ultrata mahan päältä hormonipolilla! Onnistupa siis nytkin, HUH.
Ton jälkeen oli paljo rennompi olo ku ties ettei täs ny enää mitään maailmaa mullistavaa tapahdu. Lääkäri ny kyseli vähä tosta testosteronihoidosta ku heille harvemmin tulee täs prosessin vaihees olevia potilaita. Kävi läpi mahdolliset leikkausmenetelmät ja mulle ilmeisesti tää operaatio pitää tehä avoleikkauksena koska hehee en ole ollut koskaan yhdynnässä ja luultavasti SITÄ kautta ei saatas mitään ulos. Lisäks Seinäjoella ei oo johonki tietynlaiseen tähystystsydeemiin erikoistunutta kirurgia niin nyt kävi näin. No jaa, yks arpi lisää, so what.
Muuten voisin sanoa, että lääkäri ja hoitaja oli tosi mukavia. Ahdistumiset johtu täysin siitä paikasta ja noista mahollisista sisätutkimuksista.

Yllätyksenä tuli se, että olisin saanu tarkan leikkauspäivän samalla kertaa mutta möh möh oon just sinä meinattuna päivänä Helsingissä Sonispheressä eli leikkauksen on vähä niinku pakko olla sen jälkeen.
Noh, alustavasti tietona on että operaatio on sitte viikolla 23 eli kesäkuun ensimmäisenä viikkona. Tarkempi aika tulee postissa. Saan alottaa kesäni leikkauksesta toipumalla, lols. No, hyppyytän emäntää hakemaan mulle jäätelöä kaupasta!

Kävin samalla jo leikkausta varten verikokeessaki.
Lisäks varasin kotimatkalla parturiajanki. Olin tänään tehokas, hui.