MULLA.
EI.
OO.
ENÄÄ.
TESTOA.
MISSÄÄN.
MUODOSSA.
JÄLJELLÄ.

No, onhan sitä reseptissä Sustanonina mutta koska VITUN IDIOOTIT EI TAJUA että kysyntä on suurempi ku tarjonta niin sitäki on ilmeisesti saatavissa vasta helvetti vieköön helmikuun LOPUSSA.

Joo, soitin kyllä sinne hormonipolille että saanko pliis Nebidoon reseptin mutta ei sieltä oo kuulunu mitään. Oon kaks kertaa kattonu kanta.fistä e-reseptitki eikä mitään. Kai mun olis pitäny sanoa sinne, että olis vähä niinku kiire, mun mömmöt loppuu oikeesti PIAN.
En tiiä onks täs kyse hetu-sekoiluista vai mistä mutta VITTU. Tää tietämättömyys ahdistaa. Mä en halua tietää miten tää habitus reagoi testottomuuteen yli vuoden jälkeen. En ees halua ajatella miten se reagoi.

Tää nostaa mukavasti stressi- ja ahdistuskäyrää kohti astronomisia lukemia.
EN TYKKÄÄ.

tumblr_lta5315lTs1qhvukf-normal.jpg